مطالب مرتبط:
ببینید | ساعات کار استان تهران تغییر می کند؟
ببینید / ساعت کاری استان تهران تغییر می کند؟
توانمندی های ایلام در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران معرفی می شود
معرفی ظرفیت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی تهران
ببینید | رونمایی سخنگوی وزارت خارجه از برنامه ایران جهت پاسخ به جنایات اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 07:102024-01-23اقتصادي

طبیعت گردی و گردشگری ماجراجویانه ایلام را در تهران ببینید


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از حضور فعال استان در هفدمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با موضوع طبیعت گردی و گردشگری ماجراجویانه خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از حضور فعال استان در هفدمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با موضوع طبیعت گردی و گردشگری ماجراجویانه خبر داد.

فرزاد شریفی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی ظرفیت های لازم را برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری فراهم می کند، اظهار کرد: این نمایشگاه هر ساله برگزار می شود تا علاقه مندان قبل از تعطیلات ایام نوروز با جاذبه های گردشگری استان ها آشنا شوند و شاهد نوروزی با سفرهای پررونق در ایام تعطیلات نوروزی باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: استان ایلام همانند سال های گذشته با تمام امکانات موجود در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری استان با موضوع طبیعت گردی و گردشگری ماجراجویانه حضور دارد.

شریفی با بیان اینکه این نمایشگاه از 23 لغایت 26 بهمن ماه برگزار می شود گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری ایران و متنوع کردن حضور بخش خصوصی است.


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی ایلام - گردشگری - گردشگری و صنایع دستی - نمایشگاه بین المللی - ماجراجویانه - نمایشگاه - ایلام
آخرین اخبار سرویس:

طبیعت گردی و گردشگری ماجراجویانه ایلام را در تهران ببینید

طبیعت گردی و گردشگری ماجراجویانه ایلام را در تهران ببینید